Wednesday, April 14, 2010

موهای بلند، خالکوبی و موسیقی.




این تیتر گزارش اسوسیتدپرس از دومین مراسم سالیانه "گولدن گادز" در نوکیا کلاب در لوس آنجلسه. این مراسم دو ساله که به معرفی برترینهای موسیقی هوی متال می پردازه. در یک شب رویایی ، متال دوباره به صحنه اومد. با تمام غولهای بزرگی که شاید فقط بشه سالی یکبار همشون رو با هم در یک جا جمع کرد. "آزی آزبورن، اسلش، آلیس کوپرو لمی کیلمیستر"از مهمانان فرش قرمز این مراسم بودند. همچنین راب زامبی و اسلش بهمراه گروه "شیطان پرادا می پوشد" برای حضار برنامه اجرا کردند.

http://www.metalinjection.net/tv/view/4779/crashing-the-revolver-golden-gods-2010-black-carpet

آزی آزبورن به خبرنگاران گفت که موسیقی متال هیچگاه نخواهد مرد.

رانی جیمز دیو هم در این مراسم گفت که مراسم گرمی با نادیده گرفتن موسیقی متال سالها جایزه بهترین گروه هوی متال را به گروه "جتروتال" می داد. حتی هنگامیکه گروه متالیکا آلبوم موفق سال ۹۱ خود را به دنیا عرضه کرد، باز هم نامش در میان نامزدها هم نبود.

گیتاریست معروف اسلش به خبرنگاران حاضر در این مراسم گفت که از اینکه بهمراه خدایان موسیقی متال در یکجا حاضر شده ، احساس غرور می کند.

آلیس کوپر، شخصیت خبرساز ژانر متال در این مراسم گفت :" فکر می کنم ۵۰ سال دیگر هم بچه ها در گاراژ خونه شون به تمرین آهنگهای "رولینگ استونز" و "د هو" مشغول باشن. این موسیقی هیچ وقت نمی میره.بقیه سبکهای موسیقی ممکنه از بین برن، اما متال همیشه پا برجاست.

1 comment:

BISCUIT said...

متال همیشه زنده هست . متال رو باید با وجود دوست داشت - واکرنه کسی نمی تونه همین جوری گوش فرا بده -