Saturday, May 9, 2009

ایران خودرو و درآمدزایی از طریق روشهای نوین

حتما اطلاع دارین که چند وقت پیش با برگزاری نشستی در وزارت صنایع و معادن حكم بركناری منوچهر منطقی، مدیرعامل ایران خودرو و جایگزینی جواد نجم‌الدین، مدیر عامل مگاموتور صادر شد.

بعله دیگه! آقای نجم الدین هم به محض تصاحب پست مدیرعاملی شروع کرد به معرفی اولویتهای مدیریتی! از جمله" دومين اولويت کارى ايران خودرو در سال 88 افزايش رضايت مندى مشتريان و ارائه خدمات پس از فرو ش نوين !خواهد بود."

حالا اینکه منظور ایشون از ارائه خدمات فروش نوین چیه ، اما بگذارید یه نگاهی به آخرین آمار منتشره در زمینه رضایت مشتری از کیفیت خودرو در ایران بندازیم :

در مدل طراحي شده در راستاي سنجش رضايت مشتريان از كيفيت محصولات پنج شاخص اصلي ايمني، كيفيت، بدنه، مجموعه‌ نيرو محركه و سوخت‌رساني، مجموعه تعليق و انتقال قدرت و وضعيت تهويه‌ مطبوع و وسايل برقي در قالب 28 ويژگي مختلف مورد نظر سنجي قرار گرفته و ایران خودرو فقط در کلاس خودروهای مابین ۱۰ تا ۲۰ ملیون ، با خودرو ۲۰۶ تونسته مقام اول رو کسب کنه!

عجیب اینکه بزرگترین خودروساز خاورمیانه با وجود تمام این نارضایتی ها تمام محصولاتشو تا مدتها پیش فروش کرده! اگر ازش راضی بودن چی میشد!

به گزارش روابط عمومى ايران خودرو،جواد نجم الدين مديرعامل تازه منصوب گروه صنعتى ايران خودرو پس از اشغال میز مدیریت ایران خودرو گفت:در سال جارى براى رسيدن به اهداف خود که مهترين آن مشترى محورى است برنامه هایى جهت برآوردن و مديريت انتظارات مشتريان مطبق با استاندارد هاى جهانى تدوين و اجرا خواهد شد. حالا چه جوری؟ ایشون مثل یک بازیکن حرفه ای فوتبال سریع توپ رو انداخت به زمین نمایندگی ها : "افزايش سطح رضايت مندى مشتريان را در گرو تلاش و کوشش نمايندگان است."

مدير عامل گروه صنعتى ايران خودرو ، نظارت بر نمايندگى ها ، تعامل دوسويه به آنان، تامين قطعات يدکى در کوتاه ترين زمان، تجهيز نمايندگى ها ، توسعه کيفى نمايندگى ها براى ارائه خدمت رسانى مطلوب به مشتريان را از برنامه هاى کارى سال جارى در حوزه خدمات پس از فروش عنوان کرد .

مدير عامل گروه صنعتى ايران خودرو تاکيد کرد:: درسال جديد در امداد رسانى و بهبود کيفى خدمات شاهد تحولى بزرگ در امر خدمات پس از فروش خواهيم بود تا مشتريان از خريد محصولات ايران خودرو لذت ببرند.

نجم الدين با اذعان به درآمد زايى بالا در حوزه خدمات پس از فروش گفت:نمايندگى هاى مجاز بايد از اين مسله غافل نباشند و با افزايش ظرفيت هاى کارى خود ضمن درآمد زايى رضايت بيشتر مشتريان را به دست آورند.

بعله خانمها و آقایان! این شما و این هم دور جدید درآمدزایی نمایندگیها و مراکز خدمات پس از فروش نوین!

No comments: